Telia:

 

Hej,

jag har mottagit ert mail. Jag behandlar det så snart som möjligt, oftast nästföljande dag.
Ni kan följa ert ärende på www.kungforpresident.se
Med vänlig hälsning
Det går att svara på detta meddelande.
30 mar 2011 kl. 18.19 skrev Telia Kundservice:
Hej!
Du har ställt en fråga till oss på Telias Kundservice.
Du kan följa ditt ärende på följande länk:
http://webbguide.telia.se/ 

När vi har svarat på frågan skickas ett nytt e-postmeddelande till dig.

För att få svar direkt så kan du prova att ställa din fråga till Eva
http://www.telia.se/kundservice

Med vänlig hälsning
Telia Kundservice

PS. Detta meddelande är automatgenererat – det går därför inte att svara på.

 

Ikea:

 

Hej,

jag har minst lika hög arbetsbelastning så jag vore tacksam om ni slutade skicka dessa mail om att jag inte skall skicka om mitt ärende.
26 mar 2011 kl. 12.12 skrev IKEA Kundservice:
Tack för ditt mail.
Just nu har vi hög belastning och vi kommer att besvara ditt mail så fort som möjligt.
Vi ber dig därför att inte skicka om samma ärende en gång till.
Med Vänliga Hälsningar,
IKEA Kundservice
Detta är ett automatiskt genererat mail som ej går att svara på!
Snälla sluta skicka dessa, jag har inte tid med dem! 

28 mar 2011 kl. 10.52 skrev IKEA Kundservice:
Tack för ditt mail.
Just nu har vi hög belastning och vi kommer att besvara ditt mail så fort som möjligt.
Vi ber dig därför att inte skicka om samma ärende en gång till.
Med Vänliga Hälsningar,
IKEA Kundservice
Detta är ett automatiskt genererat mail som ej går att svara på!

 

Kundkväll med ikea på mitt sätt.