Öppet och lite sårat brev till Natusan

Hej,

fick ett erbjudande om att prova och marknadsföra er ”Bedtime”. Är ni medvetna om att jag är man (nåja kille), för när jag läser era formuleringar och ser er bild så kan jag omöjligen tro att ni vänder er till män (eller killar).

”Om du kommer med i kampanjen kan du och din bebis se fram emot många mysiga och rogivande Natusanstunder där du får återfukta barnets hud innan läggdags.”

För övrigt på samma tema kan jag berätta att min (kill)kompis var med sin gravida fru nu nyss på MVC. Efter en stund frågade han MVC-kvinnan om det var meningen att han fick vara med på mötet eftersom hon vare sig såg på honom eller tilltalade honom. Hon ursäktade sig med att hon inte tänkt på det. Kan samma sak gälla er på Natusan? Kunde inte pappan fått vara med på bilden också? Fast  jag misstänker att han och jag inte riktigt är målgruppen.

 

Fridens

 

Daniel Küng och Kapten Konsument

 

Och förresten alla, läs gärna min lilla text om BVC, det kan funka i bland.