Tre (igen)
Inte kom de sms:n fram:
Hej,
tack för ditt mail.
Jag kan självklart hjälpa dig men jag behöver mer information för att ha möjlighet att felsöka. 3Sverige har idag avtal med tre operatörer som är följande. BASE / Orange, B PROXIMUS / BEL PROXIMUS samt Mobistar. När din fru skickar sms från 0707-9226 till nummer 0705-2234. Behöver jag ha information vilket nät/ operatör som din fru befann sig i när hon skickade sms till dig. Om hon inte befann sig i någon av ovann operatör så kan 3 inte garnatera att sms går att skicka eller ta emot. Utöver den informationen behöver jag veta vilken tidpunkt sms skickas, exemplet behöver vara max 7 dagar gammalt.
Har du några ytterligare frågor är du alltid välkommen att kontakta vår kundservice på kortnummer 311 från en 3mobil alternativt 0735 – 300 311 från en annan telefon.
Önskar dig en fortsatt bra dag.
Med vänlig hälsning
Jonas
Företagskundservice
Hej,
Pil-Utta
Massa fram och tillbaka sedan:
Subject: Re: Svar från 3 Företagskundservicenär jag gav er exemplet var det inte sju dagar gammalt.
det blev det för ni är väldigt långsamma svara på mail.
kan du utveckla det där med att operatörens namn står i displayen?
det står ofta ”Tre” i min telefon, trodde det var antalet fria minuter som återstår av min samtalspott…mvh
Pil-Utta
ps
eftersom jag inte tror vi kommer längre får jag rekommendera kapen konsuments blogg för att läsa mer om denna konversation.