SAS
Snappade upp detta fina bidrag ur bekantskapskretsen. Har du ett, tveka inte att skicka in det. daniel(at)kungforpresident.se Här kommer brevet till SAS, svaret var så tråkigt och standardiserat att de inte får vara med ens.
hej,
jag flyger mycket och gärna med sas.men om det ska vara värt betala mer än hos era konkurrenter för att välja sas måste saker fungera.jag bokade via mitt konto hos er online en resa danmark-spanien, SK 9, söndag 2011.när jag försökte checka in online 22 h före fungerade inte detta, ”passageraren finns inte” på sas.se och annat felmeddelande på spanairs site. provade även mobil.sas.se med samma resultat.alltså var jag hänvisad till checka in på fpl med resultat att jag missade de platser jag alltid sitter på.sedan visar det sig att flighten är en spanairflight med deras nya ryanairliknande bagadestorlek för handbagage!samma bagage som jag flugit med cph-bcn är nu helt plötsligt för stort, anser spanair, trots jag har köpt biljetten hos sas och har en sk-märkt flight!irriterande är bara förnamnet; varför ska jag välja er när jag får spanair med andra regler?!??då kunde jag lika gärna valt ett annat, billigare och ur bagagesynpunkt bättre bolag…till saken hör att jag på denna resa arbetat för just för sas och annat företagsnamn i spanien och ni får själva betala er egen övervikt, inget som bekymrar mig men ironi är stor.ser fram emot era svar.
mvh
Namn Namnsson
psnu vill jag lägga till att när ska försöka skicka detta formulär (korrekt ifyllt med allt *märkt) får jag följande felmeddelande:
Formuläret innehåller följande fel:
Ett fel uppstod. (0)
Comments