Thomas och cylinda, del 2.

Ni som läst den första delen minns säkert att det slutade lite läskigt!

”Ni vet det. Och jag vet det….”

Nu fortsätter vi!

 

”Hej igen!

Tanken är självklart att glashållarna (och resten av spisen) ska hålla betydligt längre än så. Det är omöjligt för mig att svara på varför de på din spis gett sig efter så kort tid. Jag har ingen möjlighet att skicka en hel kartong till dig. Utan det blir 4 st jag kan sända dig.

När det gäller garanti/reklamation så är det egentligen ett inköps kvitto vi behöver se på spisen för att skicka material utan kostnad.

Är du hyresgäst så ska du i annat fall vända dig till hyresvärden.

Om du önskar dessa 4 glashållare vänligen uppge din adress.

Spara gärna packsedel för ev. framtida problem.

Med vänlig hälsning Veronica

Cylinda service”

 

”Hej igen!

Ni har nu undvikit att svara på min fråga två gånger. Jag ställer den igen: Ni testar väl de material som ni använder er av i era produkter innan ni släpper ut produkterna till försäljning?

Undermålig kvalitet på glashållare i plast är en typisk sak som man kan upptäcka i sådana tester.

Mvh/Thomas”

 

”Thomas!

Spisar + material ska testköras och kontrolleras av tillverkaren

Med vänlig hälsning Veronica

Cylinda service”

 

”Veronica!

Ja, spisar + material ska testköras och kontrolleras av tillverkaren. Men frågan är om de har testkörts och kontrollerats av tillverkaren?

Mvh/Thomas”

 

Undrar när Thomas skall ge vika och skicka sin adress? Hoppas också Thomas lägger till något om att han skall spara packsedeln, titta här för inspiration!