Hej, normalt skriver jag arga brev till dumma företag (och snälla också för den delen så som här http://arkiv.kungforpresident.se/2011/05/moccamaster/ ) Nu vill jag för ovanligheten skull säga tack till Gaggia för att de konstruerat en kvarn som i stort sett inte går sönder och när väl den lilla fjädern, som man faktiskt klarar sig bra…

    Nästa gång jag är på Martin Ohlson och tycker att en brödspade är för dyr och det sedan visar sig att bakplåtspappret är slut och klockan är elva och jag skall baka till loppmarknaden i morgon – då skall jag slå mig hårt där det gör som ondast, sedan skall jag köpa den…

Upptakten här och här.   ”Hej Daniel, Självklart kommer vi att återbetala Pål-Otto de 50 SEK som vi tidigare tagit ut i administrativ avgift. Precis som Sara tidigare svarat på frågan finns det ingen Svensk lag som rör just detta, vi tar helt enkelt ut en avgift för den tjänst vi utför. Hälsningar Sophie Klarna”…